Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

8 października 2012

Notka jeszcze raz, zmieniona, ale temat ten sam.

Ta, post jeszcze raz napisany.
Przed moim odejściem na chat'a przychodziliście, a teraz cisza... Trzeba coś z tym zrobić! Cudem udało mi się wejść na kompa i myślałem że SPN żyje pełnym sercem, a gdy zobaczyłem blog'a zawału dostałem. Cisza, cisza i jeszcze raz cisza. Z jakiej to racji? Bo mnie nie ma na chat'cie to już nie ma obowiązku przyjścia na niego? O nie, nie, tak być nie może. Albo coś z tym zrobicie, albo umrzemy w tej ciszy...
( Osoby, które się zapisały na wcześniejszym poście do wybranego przez siebie konkursu, są już wpisane. )
______________________
STADNE OPOWIADANIE
Leiko zaproponowała (już dawno...) by zrobić Stadne Opowiadanie, dobry pomysł. Nie wiem czy chciała to kontynuować, ale nie mogę by ta cisza trwała dłużej, więc wziąłem to w swoje "święte ręce". Zapisy do pisania Stadnego Opowiadania ruszą dzisiaj. Ja się do tego zapisuję, jednak nie wiem czy uda mi się zrealizować to postanowienie.

Temat na pisanie Stadnego Opowiadania: do uzgodnienia.
Piszący Stadne Opowiadanie:
Citrey
Elektrika
Sasha
Moon
Aldivo
Nilsa


WSZYSTKIE POMYSŁY, KTÓRE MIAŁEM W GŁOWIE
______________________
KONKURSY

Konkurs malarski
Temat na pracę: dowolny.
Jurorami będzie Alpha, ja i Elektrika.
Osoby zgłoszone do konkursu:
Brak
Nagroda: za pierwsze trzy miejsca 2+, pozostałe miejsca 1+
----------
Konkurs muzyczny ( by Venus )
Temat na pracę: dowolny.
Jurorami będzie Alpha i  ja.
( Jeszcze trzeciego jurora poszukujemy )
Osoby zgłoszone do konkursy:
Aldivo
Nagroda: Pierwsze miejsce 3+, drugie miejsce 2+, trzecie miejsce 1+, pozostałe miejsca nagrody pocieszenia
Objaśnienie: Po prostu wymyślamy jakąś krótką przyśpiewkę i... no właśnie. Chwalimy się nią innym!
----------
Konkurs na wiersz
Temat na pracę: dowolny.
Jurorami będzie Alpha, ja i Aldivo.
Osoby zgłoszone do konkursu:
Moon
Nagroda: za pierwsze trzy miejsca 2+, pozostałe miejsca 1+
----------
Konkurs na godło, hymn SPN
Temat na pracę: po nazwie można już wiedzieć.
Jeśli będzie więcej zgłoszeń do tego konkursu, jurorami będzie Alpha, ja i Aldivo.
Osoby zgłoszone do konkursu:
Elektrika
Nagroda: za najlepsze godło lub hymn 3+
----------
Wyścigi
Trasa wyścigu: Polana, Łąka, Las, Rzeka.
Będziemy skakać, biegać, pływać i czołgać się.
Jurorami będzie Alpha i ja.
Osoby zgłoszone do konkursu:
Nilsa
Kibice:
Aldivo
Nagroda: pierwsze miejsce 3+, drugie miejsce 2+, trzecie miejsce 1+, pozostałe miejsca nagrody pocieszenia.
______________________
ZABAWY

1. Ognisko
2. Tańce
3. Nocne, straszne opowiadania
4. Piknik
5. Bal
Data do tych zabaw będzie jeszcze uzgodniona z Alphą i z oczywiście z Wami.
______________________
REGULAMIN
1. Można brać udział w paru konkursach.
2. Bawimy się ostrożnie, by nikomu się nic nie stało.
3. Gra musi być fair.
4. Każdy otrzymuje nagrodę, na którą zasłużył.
5. Możliwe będzie, że konkursy będą podzielone na wiek, lub płeć.
6. Szczeniaki będą oceniane inaczej niż dorośli.
7. Może być tak, że nikt się nie zapisze do danego konkursu, wtedy ten konkurs będzie przeniesiony na inny termin.
8. Temat i kolejność pisania Stadnego Opowiadania będzie jeszcze uzgadniany z osobami, które się do niego zapisały.
9. Masz pomysł na jakiś konkurs, imprezę? Pisz w komentarzu, lub skontaktuj się z Alphą, lub Citrey'em.
10. Przede wszystkim dobrze się bawimy.
______________________
Piszcie czy te pomysły Wam się podobają, może macie coś innego do zaoferowania, piszcie!!

Mam nadzieję że ten post zostanie przez Was przeczytany i skomentowany i że w końcu SPN obudzi się ze snu. Mimo to że już nie jestem Alphą, zależy mi bardzo, bardzo na SPN ( !!! ) i myślę że Wam również. I mam nadzieję, że ten post nie będzie dekoracją blog'a, że nie pójdzie w zapomniane. Jeśli nie chcecie być uczestnikami żadnego z konkursu, napiszcie przy najmniej że pomysł Wam się podoba. Musimy jakoś ożywić SPN!!
( Mam nadzieję, że nie będzie podejrzewania, że jest coś skopiowane. )

2 komentarze: