Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

24 października 2012

Hm... Może być.

Co do imprezy zgadzam się. Chcę się również zgłosić do pomocy w jej zorganizowaniu. Jeśli się ta impreza odbędzie możemy ją zrobić na równy tydzień, Tydzień Imprezowania. Odciągniemy się przez ten jeden tydzień od posłuszeństwa. Kiedy będzie już ustalone wszystko chciałbym poprosić kogoś o grafikę specjalną na tą okazję. Wydaje mi się, że nie jest to przesada. Trzeba to uczcić, że w końcu zacznie się nowy dział w życiu SPN. Jeśli się już nic nie zrobi w tym przypadku, umrzemy, a raczej nie doszliście do tego blog'a by tak się stało. Mam rację? Tak więc proszę Was żebyście odpowiedzieli na pytanie czy może być ta impreza i kto by chciał przygotować grafikę. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że przeczytacie posta mojego i Elektrikii.
Dziękuję i do zobaczenia:
Citrey

2 komentarze:

  1. Dobry pomysł Citery.Ja się chyba nie muszę zgłaszać do organizacji, bo to chyba oczywiste, że się jej podejmę. Mam nadzieję, że wszystko się uda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również tak myślę. Musi wszystko wypalić!

    OdpowiedzUsuń