Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

24 października 2012

Nadzieja... Chyba nie tylko to nam zostało.

Nadzieja ostatnim światełkiem w tunelu od którego wszystkie prośby odbijają się bez echa. Ale każde światło albo gaśnie, albo świeci dalej. Sprawmy, aby nasze nie musiało świecić z daleka. Przysuńmy się do niego!

Vindo. *suczka weszła na polanę* Skoro nie możemy się spotkać, powiem Wam przynajmniej jakąś część tego, co chciałam...
Wydaje mi się, że Wam się po prostu nudzi. No dobrze.. To może jakoś temu zaradzimy. Co powiecie, na imprezę?
Ponadto chciałabym każdemu przydzielić jedno krótkie zadanie, którego wykonanie świadczyć będzie o tym, że chce Wam się dalej tu być. Oto lista:
 Citrey- myślę, że nie musisz nam udowadniać, że chcesz z Nami być. Ale skoro wszyscy, to wszyscy. Proszę Cię, abyś opisał Nam krótko swój spacer po lesie.
Venus- jesteś Alphą i nie musisz chyba niczego udowadniać, no ale wszyscy.. Twoje zadanie to zorganizowanie stadnego polowania.
Nilsa-  Hm... Może miałabyś ochotę na pomoc przy imprezie? Wymyśl kilka konkursów. Lepiej innych niż te, które wypisał Citrey.
Ruda- Jako, że nie widziałam jeszcze żadnego Twojego opowiadanka to może je napisz? Może być krótkie.
Moon- Hm... Duch Londynu... A więc może zechcesz Nam go trochę opisać? Mam nadzieję, że uda Ci się wykonać dobrze to zadanie.
Álvaro- Zwiady w terenie się na pewno są ciekawe. Spróbuj odkryć jakieś nowe miejsce i opisz jak tam dotarłeś. 
Sasha- Co powiesz na pomoc Nilsie? Myślę, że przyda się też jakiś poczęstunek. Możesz skorzystać z polowania, ale w takim wypadku sama też powinnaś w nim uczestniczyć.
Destroya- Hm... Co by Ci tu dać... Taka ciemna jesteś.. To może stań na nocnej warcie i opowiedz co się na niej wydarzyło.
Luna- Ojej... Kończą mi się pomysły. Popytaj się członków, co jeszcze można zrobić, aby ożywić stado i napisz o tym krótkie sprawozdanie. Pamiętaj o sobie!
Mawi- Mawison... To może jakaś wyprawa? Sprawdź, co jest na wyspie pośrodku jeziora.
Elektrika- To już nie mi decydować. Może ktoś coś wymyśli... Prosiłabym o jedno zadanko dla mnie też.
Powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Spróbuję napisać, ale nie jestem pewny na kiedy. Nie mam dostępu na kompa, a jak już jestem to raz na około dwa tygodnie. Szkoła. To biorę się do opisywania mojego spaceru po lecie. Do zobaczenia na chat'cie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam się ten pomysł podoba. I z chęcią pomogę Nilsie. Lubię z nią współpracować ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się hętnie moim zadaniem zajmę, ale kiedy ono się pojawi nie wiem... Matka ciśnie, nawet weekend musze spędzać nad książkami i wkuwać x.x Dzięki za wsparcie Sas, też lubie z Tb współpracować :3

      Usuń
  3. Dzięki za wsparcie. Powinno się wszystko udać. Co do terminów, to nie ma żadnych ograniczeń, tylko żeby to nie było za rok... No dobrze.. A co z moim zadaniem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Ciebie El to nie mam pojęcia. Nie wiem... Nie umiem mózgownicą ruszyć. Może ktoś inny będzie mieć jakąś propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze.. To ja nie wiem.. Poczekam na zadanie i tyle. *uśmiechnęła się lekko*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory ze mnie nie było, net nawalał, i nie mogłam się tutaj dostać -.-. Ale teraz jestem, postaram się poprawić, zadanie zaś z miłą chęcią przyjmę. A ty, Electrico, może byś trochę poszpiegowała, opisała co widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Venus. Ciekawe zadanie... A tak ogólnie, możesz mi mówić El.

    OdpowiedzUsuń