Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

20 października 2012

Koniec LO.

LO przedłużyło się o jeden dzień, ale to i tak nic nie zmieniło. 
Podsumowanie Listy Obecności

Podpisani:
Citrey von Dable
Nilsa Smith
Leiylah Hekate du Percevall
Moon Elath Light
Lady Avrene Pleur Katrene
Álvaro en Aldivo khè Caro
Sasha Pequeño Perrito
Elektrika la Wente

Niepodpisani:
Leiko vel Matryoshka
 Destroya Quorte de Way
_______________________________________
Tak więc, osoby nie podpisane dostają 1- tak jak obiecałem. By usunąć minusa trzeba np. wygrać jakiś konkurs, pomóc Alphie w czymś ważnym, a jeśli chcesz jakoś inaczej usunąć minusa zgłoś się do Alphy lub Citrey'a.
Następne LO i kolejne również będzie na minusy lecz, następne mówimy "Do widzenia". Jeśli się nie podpiszesz pod czwartym LO, a chcesz należeć do SPN, poinformuj o tym Alphę lub Citrey'a, na pewno zaproszenie będzie jeszcze raz wysłane. Pilnuj się!

4 komentarze:

  1. Citrey, ale przecież Leiko odeszła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ja wiem tylko, że chciała. Ale nic mi o tym nie mówiła, żeby ją usunąć z autorów...

      Usuń
    2. Ja Ci mówiłam, bo z nią gadałam.. No mniejsza już o to. W każdym razie odeszła.

      Usuń
    3. Dzięki za informacje, widocznie zapomniałem.

      Usuń