Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

14 listopada 2012

Światełko w tunelu widzi tylko ten który chce...

Imię: Hisshi NoSakebi
Znaczenie imienia: Moje imię po japońsku oznacza: Rozpaczliwe Wołanie.
Przydomek: Mówią do mnie Hishi, Histe, Histeria i Hou. Ale proszę, mówcie mi Hishi lub Hou.
Wiek: *myśli* Wydaje mi się że będę już miała 2,5 roku.
Płeć: Samica.
Rasa: Shar pei.
Stan cywilny: No cóż... Jestem sama od początku.
Potomstwo: Nie mam.
Hierarchia: Nauczycielka szczeniąt i tropicielka.
Charakter: Hou jest sympatyczną suczką, która uwielbia zawierać nowe znajomości. Natomiast czasami Hou jest naprawdę bardzo niemiła.
Historia: Pierwszy swój rok pamiętam jako najlepszy z całego mojego życia. Byłam lepsza od mojego rodzeństwa we wszystkim. Mieszkaliśmy w lesie. Kiedy po jakimś czasie znaleźli nas jacyś ludzie, zabrali tylko mnie, a całą moją rodzinę zastawili. Dwa tygodnie później, jakoś udało mi się uciec od tych ludzi i chciałam wrócić tam gdzie miała znajdować się moja rodzina, lecz gdy już tam dotarłam o mało mi serce nie stanęło. Moja mama leżała bez ruchu, a jej ciało już zaczynało się rozkładać. Tak było i z pozostałymi. Uciekłam z tamtąd jak najdalej. Chciałam poszukać sobie jakiegoś schronienia, lecz wszystko się nie nadawało. Trwało to jakiś rok i cztery miesiące. Później znalazłam właśnie to miejsce, które szukałam.

Za interesowania: sport
Kontakt:
g-mail: HisshiNoSakebi@gmail.com

3 komentarze:

  1. *Podszedł do samicy* Witaj w Stadzie Psów Natury.

    OdpowiedzUsuń
  2. *uśmiechnęła się lekko podchodząc do niej. Kremowa suczka zatrzymała się koło Citreya i spojrzała ciemnymi oczami na nową* Witaj. Jestem Elektrika, ale mów mi El. *machnęła ogonem* Mam nadzieję, że znajdziesz tu dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. *Samica setera leżała leniwie pod drzewem. Ledwie zauwarzyła nową. Nagle zerwała się z miejsca i podeszła bliżej, stając koło Elektriki* Salve. Ja jestem Nilsa, ale mówią mi Nil lub Nils *Skinęła jej głową*

    OdpowiedzUsuń