Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

9 października 2012

Może dla odmiany trochę życia?

Tak więc... Mi również znudziło się już czytanie cały czas tej samej notki i tych samych komentarzy. Więc może trochę życia?
Proponuję zrobić spotkanie na chacie. Omówimy wszystko, co trzeba zrobić na blogu, każdy będzie miał szansę się wypowiedzieć i zgłosić pomysły. Przedyskutujemy sobie wszystko powoli. Możemy omówić regulamin, wszystkie sprawy z dołączeniem, kartami postaci i co jeszcze będziecie chcieli. Zapraszam wszystkich członków, ale również tych, którzy będą chcieli dołączyć do stada. 
Termin: niestety, ale na pewno nie ten weekend (nie będzie mnie od piątku do niedzieli). Nie wiem, jak u Was... Chciałabym, żeby każdy, kto przeczyta podał pod tą notką, kiedy może wejść na chat. Ale proszę, to nie ma być na 5 minut i koniec. Zarezerwujcie sobie przynajmniej 30 minut, najlepiej godzinkę.

To na tyle, dziękuję za przeczytanie.
Kochająca Was zawsze i wszędzie

9 komentarzy:

  1. mi pasuje każdy termin.... oczywiście po budzie x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Mi najlepiej piątki pasują. Wieczorem. Ale nie ten..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w piątki nie mogę bo mam zajęcia teatralne do 19.30... x.x A w weekend to nie wiem jak wyjdzie... W tygodniu wolne mam tylko środy.. x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pasuje piątek (po 19.00), sobota i niedziela. Tylko w weekendy mogę wejść na kompa, tak żeby z Wami porozmawiać. Postaram się przyjść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra... To co powiecie, na następną sobotę koło 19:00?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem w tym momencie odpowiedzieć na to pytanie na 100%, ale postaram się przyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę* Coś mi się pomyliło w pisaniu xDD Jakiś inny wontek...

      Usuń
    2. Ok. Cieszę się, że ktoś bedzie.

      Usuń
  7. Nie było mnie, sory, ale kuźwa mać, dostałam szlaban, i przez te dwa dni... no wiecie. Nie wiem, czy przyjdę, bo teraz mam tlyko trochę czasu żeby popykać.

    OdpowiedzUsuń