Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

26 grudnia 2012

Koniec Listy Obecności.

Witajcie, dzisiejszy dzień to 26 Grudnia, czyli koniec LO. Nie podpisały się cztery osoby. Myślałem, że będzie mniej, albo wcale, no ale się myliłem... Podsumowane Listy Obecności.


Osoby Podpisane:
Oby tak dalej, niech ta liczba osób wzrasta.

 Lady Avrene Pleur Katrene
Citrey von Dable
Nilsa Smith
Moon Elath Light
Sasha Pequeño Perrito
Elektrika la Wente
Mawi
Hisshi NoSakebi 

Osoby Niepodpisane:
Oby tych osób było jak najmniej. 

Leiylah Hekate du Percevall
Luna Hija de Noche
Álvaro en Aldivo khè Caro
Destroya Quorte de Way

 Nowi w Stadzie: 
 Witamy Cię w nowym domu.

Esne 
___________________________________________
Oświadczam, że Nilsa jest teraz odpowiedzialna za Schowek.
Dziękujemy Esne za nowy wystrój dla SPN.
Co do mojego zadania, czyli "Spacer po Lesie" jest prawie gotowe. Jeszcze w tym roku spróbuję je opublikować.

Dla przypomnienia: 

 Citrey- myślę, że nie musisz nam udowadniać, że chcesz z Nami być. Ale skoro wszyscy, to wszyscy. Proszę Cię, abyś opisał Nam krótko swój spacer po lesie.
Venus- jesteś Alphą i nie musisz chyba niczego udowadniać, no ale wszyscy.. Twoje zadanie to zorganizowanie stadnego polowania.
Nilsa-  Hm... Może miałabyś ochotę na pomoc przy imprezie? Wymyśl kilka konkursów. Lepiej innych niż te, które wypisał Citrey.
Ruda- Jako, że nie widziałam jeszcze żadnego Twojego opowiadanka to może je napisz? Może być krótkie.
Moon- Hm... Duch Londynu... A więc może zechcesz Nam go trochę opisać? Mam nadzieję, że uda Ci się wykonać dobrze to zadanie.
Álvaro- Zwiady w terenie się na pewno są ciekawe. Spróbuj odkryć jakieś nowe miejsce i opisz jak tam dotarłeś.
Sasha- Co powiesz na pomoc Nilsie? Myślę, że przyda się też jakiś poczęstunek. Możesz skorzystać z polowania, ale w takim wypadku sama też powinnaś w nim uczestniczyć.
Destroya- Hm... Co by Ci tu dać... Taka ciemna jesteś.. To może stań na nocnej warcie i opowiedz co się na niej wydarzyło.
Luna- Ojej... Kończą mi się pomysły. Popytaj się członków, co jeszcze można zrobić, aby ożywić stado i napisz o tym krótkie sprawozdanie. Pamiętaj o sobie!
Mawi- Mawison... To może jakaś wyprawa? Sprawdź, co jest na wyspie pośrodku jeziora.
Elektrika- Szpiegostwo i opis czego się dowiedziałaś.
Hisshi- Zorganizuj jakieś wyścigi.

4 komentarze:

  1. Eh... Szkoda, że tyle osób się nie podpisało. No ale trudno. Co do mojego zadania... W tym roku raczej nie dam rady go opublikować, ale już zaczęłam pisać. Mam nadzieję, że z mojego zadania zrobimy event.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zadanie ukaze sie w styczniu, a jesli nie, to w nastepnym miesiacu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do mojego zadania, na razie próbuje znaleźć termin który pasowałby również mnie, a na razie praktycznie cały grafik mam zawalony... no ale spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że mnie teraz długo nie było i nie będzie mnie jeszcze przez jakiś czas, ale mam karę na komputer.
    Hisshi NoSakebi

    OdpowiedzUsuń