Nagle pojawiasz się na nieznanych Ci terenach pewnego Stada. Idziesz krętą ścieżką, która prowadzi Cię przez Las, który żyje śpiewem ptaków. Nagle ścieżka się kończy. Za drzew nagle dostrzegasz Jezioro. Wędrujesz po brzegu Jeziora w którym pływają różnego rodzaju wodne zwierzęta. Zachwycasz się ich kolorami i kształtami. Nagle widzisz kawałek ścieżki, zaczynasz biec w jej stronę. Znów idziesz ścieżką, którą dostajesz się nad Łąkę. Przechodząc przez nią już wiesz, że na innych terenach nie ma takich rzadkich okazów roślin i zwierząt. Końcem Twojej podróży jest Polana, gdzie zauważasz różne rasy psów. Żyją one w zgodzie i miłości. Zostaje już tylko jedno, zostać tu, lub odejść i zapomnieć o całej tej podróży, wybór należy do Ciebie.

18 września 2012

Nazwanie kogos Debilem, to nie obelga, a diagnoza.

Prosto, i na temat. Zglaszam oczywiscie zazalenie do Citrey'a, do ktorego, pomimo ze widzialam dwa razy, mam najwieksze zaufanie. ;3
Wkurwia, bo inaczej nie mozan tego nazwac, Osobnik ktory wchodzi na chat'a, robi na Nim multi konta, nie gra rpg, jedynie siedzi i robi opierdaling level master? To jest irytujace, i inaczej tego nazwac nie moge, Citrey.
Do tego sam fakt, jak zostalam dzisaj potraktowana - chamsko. Dlaczego? Bo wyrazilam swoje zdanie, a Nilsa, ot sobie, wywalila mnie z chat'a. Nie chodzi nawet o to, ze oklamala mnie, piszac, ze nie ma adma ( A Ona Nim jest. ), to smao wywalenie, ''bo tak''.
Jesli do tego Stad amaja wciaz dolaczac Osoby podobne do World'a, czy Nilsy, podziekuej za krotka wspolprace. Citrey, albo cos z Tym zrobisz, albo coz, bywaj.



45 komentarzy:

  1. To jest początek tego stada i już takie kłótnie? No wybaczcie, ale takie zachowania to wszystko niszczą.
    Nie znam dokładnie sprawy, wiec nie wstawiam się za żadną ze stron, ale dajcie już spokój do cholery, bo tak zaczynając to możemy pisać notki pożegnalne! Nie widzicie tego? Z góry przepraszam, jeśli kogoś uraził fakt, że si eodezwałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja i tak odchodze. Nie widze dla tego Stada w miare normalnej przyszlosci. ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Vocaloid, napewno coś zrobię. Martwi mnie to jedynie, że chcesz odejść. Wiem że Twój start na chat'cie zaczął się od kłótni, ale nie trzeba ją dalej kontynuować. Z takiej racji że Nilsa Cię zbanowała, odbiorę jej adma. Nie wiem dlaczego nie postąpiła tak jak ja to robię: wszystko da się załatwić rozmową, a nie banem. I co do World'a, też mnie to denerwuje że siedzi na chat'cie na dwóch postaciach. Nie chcę byś odchodziła ze Stada z tego powodu. Widzę że już budujesz mu przyszłość, tak jak dziś zaproponowałaś Stadne Opowiadanie. Bardzo dobry pomysł. Przemyśl tą decyzję, bo zależy mi na każdej osobie, która należy do tego Stada. I z góry przepraszam, nie chciałem nikogo urazić, ale to prawda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odejdź, będzie najlepiej. Niech wszyscy wiedzą jakie to stado jest :3 Temu ja tu nie dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam, ale nie wywaliłam Cię "bo tak" wywaliłam dlatego, że była kłótnia. A dlaczego? Bo ty sobie wymyśliłaś że jakiś osobnik który wpadł przelotem to osoba o której w tym momencie mowa. Moim zdaniem tak nie powinno być. Przez to SPN się rozpada. Moim skromnym zdaniem zanik przyszłaś nie było ani jednej kłótni. Wszyscy się lubili i było fajnie. Potem pojawiłaś się ty i wszystko się posypało. Więc wypraszam sobie wywalenie "od tak" bo tak nie było. Nie musi was moje zdanie obchodzić, ale moim zdaniem tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać Leiko już rozpoczyna swoją działalność. Dla niej każdy, kogo nie zna i nie należy do stada jest zły i trzeba go wywalić, bo będzie spamował. Ktokolwiek to jest. Nie będę się wypowiadać w tej sprawie, ale mówię ogólnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elektriko, o Tobie juz wyrazilam zdanie, i nie zamierzam sie powtarzac. ~

      Usuń
    2. Wiem jakie masz zdanie o mnie. Więc teraz ja wyraziłam swoje o Tobie.

      Usuń
  7. A więc, Leiko, postąp jak chcesz. Namawiam Cię jednak do zostania z Nam...

    OdpowiedzUsuń
  8. I zamiast się dogadć bardziej się kłócicie... Myślicie, że przez kogo to stado może upaść!? Tylko przez was, bo nie potraficie się zachować jak dojrzałe osoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta, potwierdzam. Leiko, porozmawiajmy o tym na chat'cie, Ty i ja, żeby nie było innych osób i żeby nie powstała znowu kłótnia. Tylko wyraz swoja opinię...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to, co tu się dzieje jest śmieszne. Daje się adminy ludziom nieodpowiedzialnym, którzy tak po prawdzie nadużywają władzy. Wiesz Vocaloid dziwię się, że tu dołączyłaś, bo szczerze zupełnie tutaj nie pasujesz. Łatasz to, że odeszłaś z SPS takim Stadem? Sądziłam,że jesteś górnych lotów osobą.
    A Ty Citrey nie okłamywałbyś mnie w tak perfidny sposób. Piszesz na Mistycznej, że masz problem z netem a u siebie na blogu hulasz, że aż trzeszczy. Po czym jak wchodzę na Twój czat wychodzisz mówiąc, że net Ci haczy. Żałosne. Nienawidzę jak się mnie okłamuje. No ale mniejsza. Działajcie tak dalej, a szybko się rozpadniecie. Tyle w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie okłamałem Cię. Teraz lepiej mi net działa, ale jeszcze nie tak dobrze jak wcześniej. Na Mistycznej nie napisałem jeszcze że już będę wchodzić, bo nie działa mi net sprawnie. Gdy wszedłem na chat'a od razu powiedziałem, że jestem tylko na dziesięć minut, potem pojawiłaś się Ty. Po paru minutach mi komp zaczął mulić, a za parę minut samo by mnie wywaliło. Nie okłamałem jeszcze w RPG nikogo i nie chcę być o to osądzany.

      Usuń
    2. Mam słabego laptopa i choć mnie wywala, to staram się być wszędzie. A jak bardziej się skupiasz na SPN, a na MV w ogóle się nie udzielasz, to ja Cię przecież siłą nie będę na blogu trzymała. Widać nie masz podzielności uwagi i starcza Ciebie tylko na SPN. Z drugiej strony korona by Ci z głowy nie spadła, jakbyś napisał komentarz pod Moją KP. Ale widać trzeba skończyć Wyższą Szkołę Jasnego Myślenia, by to zrobić.

      Usuń
    3. Ragye, nie chcę się kłócić. Na razie siedzę na komputerze nie na laptopie, więc też jest tak, jak jest. Nie chcę odchodzić z Mistycznej...

      Usuń
    4. Ale w ogóle się tam nie udzielasz. Chociażby w głupich komentarzach. Ale ja już nie będę się powtarzała. Rób, jak uważasz.

      Usuń
    5. Będę się udzielać!! I w komentarzach też.

      Usuń
  11. Moge porozmawiac z Citrey'em, tyle mam do powiedzenia. Wiec, kiedy masz czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Net nie pozwala mi wejść na chat'a. Jeszcze Ci powiem w komentarzu, albo spotkamy się od tak na chat'cie.

      Usuń
    2. Nope. To odpada, wybacz, ale nie zdzierze obecnosci kilku Osob.
      Masz gg?

      Usuń
    3. Wiem, jeśli masz czas spotkajmy się jeszcze dziś na chat'cie RS.

      Usuń
    4. Nie ma problemy. Aczkolwiek bez towarzystwa.

      Usuń
    5. Tak jak napisałem wcześniej.

      Usuń
    6. Czekam na Ciebie na chat'cie.

      Usuń
    7. Zaraz wejde.
      Jesli pozbedziesz sie niepotrzebnego tlumu. ~

      Usuń
    8. Jestem tylko ja na chat'cie RS.

      Usuń
  12. W ogóle co tutaj się dzieje... Cała ta kłótnia jest bez sensu... Nie wiem o co w niej chodzi... Czemu tak się dzieje? Czy nie można pogodzić się jakoś z tym wszystkim? Jeżeli Nilsa kogoś wyrzuciła z chatu, to musiała mieć powód pewnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ragye proszę SPS do SPN nie porównywać. To są tylko i wylącznie sprawy tego stada i to że Leiko tam należyła nie znaczy, że musicie wszyscy na nią najeżdżać. Mówię wam jedno. Popieram słowa Nilsy jak i Mawi. Rozpadniecie się szybciej niż się tego spodziewaliście, a Citrey jest żałosnym kopiarzem. Pogratulować. Do niewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz, co jest skopiowane? Ja nie najeżdżam na Leiko. I również popieram zdanie Nilsy. Chcę rozwiązać cały ten kłopot. A Ty, Renesme, nie masz bladego pojęcia o tym blog'u. To jest tylko Twoja hipoteza że blog się szybko rozpadnie.

      Usuń
    2. Od samego początku wiedziałam, że to stado nie wypali i się rozpadnie. Huh, ciekawo czemu. Przeczucie? c:

      Usuń
    3. Jeszcze się nie rozpadło, zauważ. Na chat'a przychodzą osoby i nie wygląda to na upadek.

      Usuń
  14. I tak jeszcze dodam. Do Citrey'a. Narobisz sobie jeszcze więcej wrogów tym stadem niż się tego spodziewałeś. *Uśmiechnęła się złośliwie*

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak miło, że wiesz iż narobiłeś sobie mnóstwo wrogów, a tak poza tym , bo wyraziłeś się, że nie jestem z tego bloga i w ogóle, to wiedz, że Leiko jest moją dobrą przyjaciółką, znamy się już jakiś czas i jeśli coś jest skierowane złego w jej stronę to ja jestem w stanie wskoczyć nawet za nią w ogień. Mówię Tobie to po to, bo tak się zachowują prawdziwi przyjaciele, pomimo kłótni, sporów. A Ty lepiej zacznij uważać. Taka mała przestroga, nie to że straszę czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renesme, z Tobą kłótnię też nie chcę zaczynać. Rozumiem, że jesteś przyjaciółką Leiko, ale jeśli ja się staram by Ona pozostała na tym blog'u to nie krytykuj mojego zdania w taki sposób jak: "blog szybciej się rozpadnie." To nie jest pomaganie. Możesz doradzić Jej, ale to Ona wie czy chce odejść czy nie.

      Usuń
    2. Rene, Kochana... Tak mnie zaskoczylas, ze nie wiem teraz, jak skomentowac Twoja opinie o mnie. *Q_Q*

      Usuń
  16. Owszem ona zadecyduje czy odejdzie czy pozostanie w tym stadzie także ja tylko wyrażam swoje zdanie na ten temat, a o Tobie już wyraziłam się jasno, więc nie mamy o czym rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również, więc koniec tej naszej rozmowy przez komentarze.

      Usuń
  17. Co do mnie, to chyba już wiem, czemuż to się WH rozpadło. I powiem, że historia lubi się powtarzać, z tym, że teraz mam nadzieję wszystko będzie lepiej... Citrey, miło by było, gdybym też mogła z Tobą pogadać. Jeśli będziesz miał czas, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sory, ale wczoraj nie bardzo mogłam potem... I w ten weekend też na pewno nie mogę. Postaram się wpaść na chata. Jak Cię złapię, to pogadamy na priv. Może być?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widać podczas mojej nieobecności dużo się działo... sprawę należy rozwiązać pokojowo, nie należy się kłócić, bo przecież wszyscy powinniśmy pamiętać o tym, że to my tworzymy atmosferę. I to od nas zależy, jaka będzie.

    OdpowiedzUsuń